Støjsvag og elektrisk
Renault Master E-Tech - fuldelektrisk varebil med god plads
Renault Master E-Tech er en elektrisk udgave af Master. Du får masser af plads og helt op til 410 km (WLTP) på ren el.
Fleksibel og med elmotor
Renault Master har en fuldelektrisk søstermodel - Renault Master E-Tech. Den elektriske varebil har et batteri på enten 40 kWh eller 87 kWh, som giver en rækkevidde op til enten 180 km eller 410 km (WLTP).
Den fås i 40 forskellige versioner lige fra den rummelige kassevogn med op til 22 m³ i varerummet til chassis, der giver mulighed for opbygning. Mulighederne er mange for den velkørende varebil.
Med masser af plads i kabinen til opbevaring, indbygget Google og det flotte, aerodynamiske ydre er bilen en velvalgt repræsentant for din virksomhed.
Prisvinder
- For anden gang vinder den mesterlige varebil prisen
Renault Master er kåret som Van of the Year 2025, og det er anden gang, at varebilen får den hæder. For Renault er det femte gang, at en varebil vinder.
Varebilen fremhæves for sin aerodynamik og den fleksible platform, der gør det muligt at bruge enten diesel, brint eller el til at drive bilen.
RENAULT MASTER E-TECH Den helt nye Renault Master E-Tech har fået en lang rækkevidde helt op til 410 km med det store batteri på 87 kWh.
Renault Master E-Tech kommer i 2024 i en ny udgave, der giver dig endnu længere rækkevidde. Batteriet er opgraderet fra 57 kWh og rækkevidde på 200 km til et 87 kWh batteri og en rækkevidde op til 410 km. Som standard er el varebilen med trinløst automatgear og en støjsvag elmotor.
Derudover kan du få det mindre 40 kWh batteri, der giver op til 180 km i rækkevidde. Der er altså to batterityper at vælge mellem på den nye generation.
I begge udgaver er der et moment på 300 Nm og to motorer, og de yder henholdsvis 130 og 140 hk. Den kan lade med 22 kW AC-ladning og 130 kW DC-ladning, som giver den 229 km i rækkevidde på blot 30 minutter.
Renault har virkelig taget Android Automotive til sig og har rykket det fra personbilerne over til varevogne - for første gang nogensinde i en Renault varevogn. Dermed får du adgang til Google maps navigation, Google Play app og det stemmestyrede Google Assistant direkte i varebilen.
Den har en 10" skærm i midten, hvor det hele styres. Derudover er der 20 førerassistentsystemer, som giver dig og medtrafikanter maksimal sikkerhed. Det er blandt andet automatisk nødbremse, trailer stability assist og intelligent fartpilot.
Rattet er også hentet hos personbilerne, og det kan justeres i både højde og dybde for at sikre en optimal førerposition.
Der er masser af muligheder for at få en varevogn, der passer til dit daglige behov, med Renault Master E-Tech. Der er hele 40 forskellige kombinationsmuligheder, og den fås i tre versioner. L2 er basisbilen, L3 er med for- og baghjulstræk og L4 er baghjulstrukkent.
Der er både mulighed for at vælge varevognen, der kan rumme 11-22 m³, ligesom den fås som chassis, hvor du lave en opbygning bagpå.
I forhold til tidligere udgaver har den en 40 cm bredere sidedør og op til 10 cm længere load område, og det er det længste i sin kategori. Og så er den endda blevet endnu nemmere at komme omkring med. Den har en kortere akselafstand, som giver en 1,5 meters kortere venderadius.
GALLERI
Der er mange designmæssige detaljer på Renaults største bilmodel.
Er du klar til at køre elektrisk? Så får du med Renault Master E-Tech en stor og rummelige varevogn, der kan klare de fleste transportopgaver. Vi tilbyder fleksible og attraktive erhvervsleasingaftaler, og de kan tilpasses din virksomhed.
Vi tilbyder både finansiel og operationel leasing, afhængig af hvilken risiko du ønsker.
Vi sammensætter aftalen helt efter dine ønsker.
Renault Master E-Tech er ikke kun rummelig i varerummet - der er også mange muligheder for opbevaring i kabinen. Der er hele 135 liters fralægningsplads, og det er hele 25% mere end tidligere udgaver.
Du kan forvandle kabinen til et mobilt kontor ved at slå midtersædet ned, og så er der et bord med plads til den bærbare computer. Der er desuden USB-C-porte til opladning i bilen.
Master E-Tech har også Vehicle-to-Load (V2L) og Vehicle-2-Grid (V2G), og det betyder, at man kan oplade eksterne elementer ved at bruge et stik i førerkabinen eller i varerummet. Strømmen kan også bruges til elektrisk værktøj. Man kan også føre strøm tilbage til elsystemet med Vehicle-2-Grid.
Renault Master E-Tech fås i flere forskellige udstyrsvarianter og størrelser.
Renault Master E-Tech modeloversigt
Master i en medium udgave, der har L2 og H2. Den kan rumme 10,8 m³ og kan klare en totalvægt på 3500 kg.
Master i en lang udgave, der har L3 og H2. Den kan rumme 13 m³ og kan klare en totalvægt på 3500 kg.
Brændstofforbrug km/l. CO2-emission g/km.
Der tages forbehold for pris- og afgiftsændringer samt trykfejl. Bilen kan være vist med ekstraudstyr. Se prisliste for oplysninger om brændstofforbrug, CO2 udledning og energimærkning.
Med Vehicle-2-Load (V2L) kan du bruge strøm fra bilens batteri til for eksempel opladning af elektronisk udstyr eller til elektrisk værktøj.
Du har dermed en strømkilde lige ved hånden, når du er på farten.
Renault Master E-Tech skal skille sig ud og med en ny markant front og kølergrill, ligner den næsten en lastbil.
Det understreges af de ekstra store LED-forlygter og C-shape lyssignatur.
Bagenden på Renault Master E-Tech er smallere end forenden for at optimere aerodynamikken på bilen.
Det giver den et mindre forbrug af el, og dermed en længere rækkevidde.
Find svaret her eller fang os på chat, telefon eller e-mail
Det med småt
Der tages forbehold for pris- og afgiftsændringer samt trykfejl. Bilen kan være vist med ekstraudstyr.
Se prisliste og/eller modelfanen for oplysninger om brændstofforbrug, CO2 udledning og energimærkning.